FAQ: Mit nummer

Ændre pakke

Du kan ændre din pakke ved at logge ind på "Mit ViosMobil" eller kontakte kundeservice på tlf.: 44 12 44 60

Hemmeligt nummer

Ved at logge ind på "Mit ViosMobil" kan du slå funktionen ”hemmeligt nummer” til og fra.
Med ”hemmeligt nummer” vil dit nummer og adresse ikke være tilgængeligt på 118, De Gule Sider og Krak.

Se forbrug

Inde på "Mit Vios Mobil" kan du hele tiden følge med i dit forbrug og se dine optankninger.

Sæt dit nummer i bero

Husk at opsige dit nummer, hvis du ikke vil bruge det mere, for pakken bliver trukket til hver den 1. i måneden uanset saldo på din mobilkonto.

Skal du ikke bruge dit nummer i en længere periode, så afmeld tale- og tilvalgspakken på "Mit ViosMobil".

Bliv Mobilchef

Hos Vios Mobil kan du samle alle familiens numre under et login og vælge, hvem der skal være mobilchef.
Når mobilchefen logger ind på "Mit ViosMobil" kan vedkommende administrere alle numre på én gang - der kan både tankes op, ændres pakke, tilføjes services og se forbrug m.m. Mobilchefen kan også vælge om alle numre skal være tilknyttet den samme betaling eller have en særskilt betaling.

Ønsker du at oprette flere numre under dit login, så skal du først logge ind på "Mit ViosMobil" inden du opretter et nyt abonnement.

Hvis du allerede er oprettet med flere numre ved Vios Mobil, men ønsker et fælles login, kan du sende en mail til support@viosmobil.dk, så samler vi numrene på et login.